• Yoga & BBB

    versterk je core
    Yoga & BBBYoga & BBB is een actieve les waarin we ongeveer 25 min Flow Yoga doen en daarna veel spierverstevigende oefeningen voor de buik, billen, benen en arm en rugspieren. Dit doen we soms met elastieken (dynabands),kleine ballen met gewicht , met dekens of met sokken? We werken bewust aan het versterken van onze spieren. Maak je lijf sterk en flexibel.   Geschikt 18 t/m 60 jaar  
  • Hatha Yoga

    adem in, kom tot rust, adem uit, ontpan
    Hatha Yoga is de klassieke vorm van yoga. De zittende , staande en liggende houdingen worden op een rustig tempo uitgevoerd.  Er zal veel aandacht zijn voor ademhalingsoefeningen het kalmeren van de geest en het loslaten van spierspanningen. Gedachten zijn als de golven van de zee, ze komen en ze gaan......   Geschikt voor 18 t/m 75 jaar
  • Flow Yoga

    Vloeiende bewegingen, stop het denken, in het hier en nu
    Flow YogaEen heerlijke les waarin verschillende actieve stijlen van yoga samenkomen. Soms wordt je uitgedaagd in de houdingen en verbaas je jezelf. Alle houdingen worden aangenomen op het tempo van je ademhaling (Uijaij ademhaling) door het synchroniseren van ademhaling en beweging kom je in de Flow - meditatie in beweging. Ik adem in en kom tot rust, ik adem uit en glimlach (Thich Nhat Hanh) Geschikt voor 18 t/m 60 jaar - Actieve les -
  • Yin Yang Yoga

    Een fijne combinatie van activiteit en ontspanning
    Yin Yang YogaEen les waarin we yin (rust en kalmte, vrouwelijk) en Yang (actief en krachtig, mannelijk) met elkaar verbinden.In het yin gedeelte worden veelal zittende en liggende houdingen voor langere tijd aangehouden. Op deze manier geven we meer ruimte aan het bindweefsel rondom de gewrichten en organen. In yin yoga ga je op zoek naar de stilte in jezelf. In het yang gedeelte zullen we actievere staande yoga houdingen aannemen. Een mooie combinatie van activiteit en ontspanning. In balans............. Geschikt voor 18 t/m 60 jaar
  • Pilates

    PilatesPilates een les voor het hele lichaam, maar waar je traint vooral je romp-stabiliteit, ook wel je Core genoemd. Core ook bekent als kracht of kern centrum, is het korset van de spieren rondom je rug, buik en bekken. Het is belangrijk dit gebied sterk en krachtig te houden. De oefeningen in deze Pilates les zorgen voor kracht en balans, dit beschermt je rug  en zorgt voor een betere houding.
  • Yin Yoga

    Een les met vooral zittende en liggende houdingen die ongeveer 5 minuten worden vastgehouden  De houdingen zijn vooral gericht op het versterken en versoepelen van het bindweefsel en de gewrichten.
    Een les waarin je op zoek gaat naar de stilte en de rust in jezelf. Ook geschikt als je zwanger bent of na de bevalling, gebruik dan wel bolsters, blokken en of dekens ter ondersteuning van je lijf.
  • Vinyasa Yoga

    Daag jezelf uit, gebruik je adem
    Vinyasa YogaVinyasa Yoga (Power Yoga) In deze vloeiende en dynamische vorm van yoga volgen verschillende houdingen elkaar op in het ritme van de ademhaling. Vinyasa yoga is een vorm van yoga voor iedereen die meer fysieke uitdaging zoekt. Het helpt je uit je hoofd en in je lijf te komen. Krachtig en sterk.... voor gevorderden (niet voor 60+)
  • Hatha Yin Restorative

    Ontspan en laat los
    Hatha Yin RestorativeHatha Yin Restorative is een heerlijke rustige Hatha les  Na wat zachte ademhalingsoefeningen is het tijd oor volledige ontspanning. Je lijf mag je laten uitrusten in liggende en zittende houdingen met zoveel mogelijk ondersteuning van dekens, blokken en bolsters. Dit om de zwaartekracht volledig zijn werk te laten doen. Fijn als je herstellende bent na blessure, na bevalling, of gewoon als je lijf en geest moe zijn.
  • Kundalini Yoga

    Kundalini Yoga wordt ook wel de yoga van het bewustzijn genoemd. Het is een hele simpele maar supereffectieve vorm van yoga waarbij je direct de voordelen van de beoefening kunt ervaren. Deze vorm van Yoga is een actieve vorm waarbij dynamische oefeningen worden afgewisseld met ademhalingstechnieken en meditaties. Kundalini Yoga is een dynamische mix van fysieke houdingen, ademhaling, bewegingen, strekken, meditaties, mantra's en ontspanning. Deze combinatie zorgt ervoor dat je klierstelsel geactiveerd wordt, je zenuwstelsel versterkt en je longcapaciteit vergroot wordt. En Kundalini Yoga is ook nog eens zuiverend voor je bloedsomloop. Kundalini Yoga is veilig en effectief, zorgt voor een balans tussen lichaam, geest en ziel en kan door bijna iedereen beoefend worden. Leeftijd, fitheid of dat soort zaken hoeven geen belemmering te zijn.   Elke vrijdagavond  op  Donatie basis - door Casper Neeteson
  • Restorative Yoga & Yoga Nidra

    Een heerlijk ontspannende les op de vroege zondagmiddag. Liggende en zittende houdingen met ondersteuning van zoveel mogelijk kussens, bolsters en dekens. Dit allemaal om je lijf volledig te laten ontspannen. In het Yoga Nidra gedeelte mag je liggen en luisteren naar de stem van de docent om nog verder af te zakken naar de stilte in jezelf.  
  • Volgende les

    komende lessen

    Geen aankomende lessen voor vandaag

  • Lidmaatschap

    • Proefles
      Gratis
    • Losse les
      € 15,00
    • 1 keer per week
      € 38,50 p/mnd
    • 2 keer per week
      € 46,00 p/mnd
    • Onbeperkt
      € 59,00 p/mnd
    Bel ons
  • Onze studio

    onze sterke punten

    • Ervaren en geschoolde docenten
    • Goed bereikbaar met openbaar vervoer
    • Inspirerende locatie in Voorburg
    • Gezellige sfeer